Nieuws gefilterd op Fractie

Fractiebericht

Het fractiebericht van oktober 2017 is weer digitaal beschikbaar.

Verslag Verdiepingsvergadering: Duurzame landbouw

De eerste Verdiepingsvergadering d.d. 24 april jl. van de fractie van GroenLinks Doetinchem was een succes! Op de agenda stond: ‘De toekomst van de landbouw’. Aanwezigen waren het snel met elkaar eens dat het aangeven wat boeren niet goed doen en niet mogen, niet werkt. Veel boeren willen wel anders, maar komen moeilijk los uit de greep van steeds meer dieren en steeds efficiëntere teeltmethoden.

VERDIEPINGSVERGADERING: ONTWIKKELINGEN EN GEVOLGEN VAN VEEHOUDERIJ BUITENGEBIED

Maandagavond 24 april vanaf 20.00 uur houdt GroenLinks Doetinchem in het gemeentehuis een bijeenkomst over de veehouderij in het buitengebied.
Maocht je interesse hebben om deze bijeenkomst bij te wonen, stuur dan een berichtje naar karenkamps@icloud.com
hieronder kun je lezen waar we het deze avond over gaan hebben:

Naast de reguliere fractievergaderingen, waarin onderwerpen van de raadsagenda worden besproken, houdt de fractie van GroenLinks Doetinchem verdiepingsvergaderingen. Dat zijn fractievergaderingen waarin één specifiek, verdiepend onderwerp wordt besproken in voorbereiding op ons verkiezingsprogramma of de dynamische jaaragenda van de raad.