GroenLinks organiseert één maal per kwartaal een themacafé over een politiek onderwerp dat in de belangstelling staat. Vaak zijn dit lokale politieke zaken, soms ook landelijke; is dat laatste het geval dan wordt in het café een verbinding gelegd naar de lokale betekenis of consequenties daarvan.

In het café zult u het GroenLinks standpunt horen, maar we streven ernaar om ook andere standpunten naar voren te laten komen om zo ons eigen denken scherp en veranderbaar te houden. Inleiders zijn dan ook vaak deskundigen die geen GroenLinks lid zijn, maar wel goed ingevoerd zijn op het terrein dat aan de orde wordt gesteld. Tijdens café avonden krijgen bezoekers de gelegenheid vragen te stellen en mee te denken over de geagendeerde problematiek.

De themacafé ’s worden op deze website en in de huis aan huis bladen aangekondigd. De café’s worden gehouden op de dinsdagavond vanaf 20.00 uur (inloop 19.30 uur) in de Anna Hoeve: Holterweg 138, 7003 DR Doetinchem. Toegang is gratis, we serveren er zelfs een kopje koffie bij! Leden en niet leden zijn even welkom. De organisatie van de café ’s is in handen van Wim van der Vlist.

Wilt u op de hoogte gehouden worden van data en thema’s geef dan uw (mail)adres door aan ons secretariaat onder vermelding van themacafé.